فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نخود مامان

جلسه 6 خلاقیت

1392/8/10 13:24
نویسنده : عبیر
51 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم جلسه 6 رو من خیلی دوست داشتم خاله با استفاده از نشاسته و اب و رنگای خوراکی قنادی براتون رنگ درست کرد و به شما قلم مو داد و شما رو کاغذ دیواری کلی نقاشی کردی و حال کردی جلسه اخرم نرفتیم چون مادر بزرگت از مکه اومد ما اونجا بودیم کلی لباسای قشنگ برات اورده بود 1 شنبه ولیمه اشه انشالا بشه کلی عکس ازت بگیرم دخترکم دیشبم که رفتیم بیرون شما رو نبردیم هوا  سرد شده  میترسم ببرمت کمی هم عطسه میکنی کلی دلم برات تنگ شد هی زنگ میزدم خونه مامانی که بات حرف بزنم تو هم میگفتی مامان بل یعنی مامان بغلم کن منم اتیش دیشب همش به بابایی میگفتم منو باید محرم بفرستی کربلا بابایی قبول نمیکنه میگه خطرناکه منم گفتم بابا عشق حسین دیوونم کرده که همه خندیدن کاش اقا بطلبه کاش کاش دلم اونجاس السلام علیک یا ابا عبد الله راستی دلم نیومد ننویسم اگه دسترسی دارین به پیتزای ایتالیایی اپاما برید سعادت اباده عالی اه حتمن امتحان کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نخود مامان می باشد