فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نخود مامان

تولد همسرم

1392/7/2 14:15
نویسنده : عبیر
299 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که ١٠٠ سال زنده باشی

فردا تولد همسرمه همسر م متولد ٣ مهر ٦٥ اه خیلی دوست دارم خوشحالش کنم و جشن بزرگی بگیرم اما جیبم فعلن خالی اه امشب به یه بهونه ازش پول میگیرم اما تابلوه میفهمه دیشب به من به شوخی میگفت کدوم سالنو گرفتی منم گفتم سالن مگه چه خبره حالا ببینم تا فردا چه کار میکنم به افتخار بابایی قالب وبلاگو تولد انتخاب میکنم

گرچه بابایی به وبلاگ سر نمیزنه مگه من بهش بگم اما همراهم تولدت مبارک انشالا سایه ات همیشه بالا سر منو فاطمه باشه دوستت دارم اگه خوندی پرو نشی ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عاطفه
3 مهر 92 20:46
آفرین به تو که انقدر مهربونی. تولد بابایی هم مبارک. ایشالله سایه اش همیشه رو سرتون باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نخود مامان می باشد