فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نخود مامان

چرا اینقدر بدشانسم

1392/10/29 0:36
نویسنده : عبیر
931 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ای بود درگیر تولد فاطمه بودم همه این کارا هم به خاطر خندیدن و خوشحال شدن تو بود دخترم اما نمیدونم چرا اینقدر بدشانسم دل شکسته یه چند روز قبل تولدت وقتی تماس میگرفتم که دعوت کنم اشنا ها رو یه موضوع پیش اومد و منو خیلی ناراحت کرد تا ٢ روز ناراحت اون موضوع بودم خدایی اش انسان بخشنده باشه و دل بزرگ داشته باشه یه نعمته اون موضوع که تموم شد دخترکم ٥ شنبه شروع کرد سرفه کردن و استفراغ فرداشم تولدش بود کلی کلافه شدم همش تمیز میکردم دخترکم بالا می اورد زودی بردمش دکتر انتی بیوتیک و شربت نوشت اون شبم خونه مادرم خوابیدم باز نصف شب بیدار شدی و کلی بالا اوردی انگار مامانم از من راحت نمیشه خدا خیرش بده و عاقبتشو خیر کنه اینقد کمکم میکنه در واقع همه کارا و زحمتا افتاد گردن مامان و خواهرم جمعه که تولدت بود منم گلو درد شدید گرفتم کلی اعصابم خورد شد دخترکم و از همه بدتر وقتی لباس عروستو پوشوندم قبل اومدن مهمونا باز رو لباست بالا اوردی و من تند دراوردم شستم خلاصه روز خوبی برام نبود الانم من بدجور حالم بده و بازم خونه مامانم هستم دخترکم هنوز خوب نشده دوستان عزیزم التماس دعای فراوان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نخود مامان می باشد