فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نخود مامان

کادوی تولدم و بدخوابی فاطمه

1392/10/1 15:43
نویسنده : عبیر
106 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم دیشب شب یلدا بود و شب تولد من اما به اربعین امام نزدیک بود واسه همین ما ٥ شنبه یلدا گرفتیمنیشخندبابایی میخاست برام گوشی موبایل بگیره ولیمن هر چی فکر کردم دیدم چه فایده این همه هزینه کنم اخر سر فاطمه خانم بترکوندش موبایل من در واقع مال فاطمه خانمه منم به همسری اعلام کردم با همون پول میخام یه تکه طلا بخرم نیشخندساعت ١٢ مترو امام خمینی قرار گذاشتیم فاطمه رو پیش مامان گذاشتم و خوشحححححححححححححححححال رفتم خیلی وقت بود تنهایی با همسری بیرون نرفته بودم واقعن خوش گذشت خلاصه چون ٥ شنبه هم بود بازار تا ساعت ٣ بیشتر نیست واسه همین زود انتخاب کردم یه گردن بند ظریف و خوشححححححححححححححال رفتیم شمشیری نهار بخوریم کلی شلوغ بود ولی خیلی خوشمزه بود خلاصه خیلی خوب بود برگشتنی رفتیم خونه مامانی که خاله اسیل و عمه اومدن و هندونه و انار رو نوش جان کردیم دیشب که شب تولدم بود منتظر بودم دوستام اس ام اس بدن و تبریک بگن اما گویا فراموش شدیم پس راسته که میگن از دل برود هر انکه از دیده روددل شکستهفاطمه خانم دیشب ساعت سه و نیم از خواب بیدار شدن ١١خوابیده بود میخاستم گریه کنمکلافهتا شیشو نیم صبح بیدار بود تازه شیش و نیم هم به زور خوابوندمش شب قبل هم ٦ صبح بیدار شد تا هشت ونیم کلی خوابم به هم ریخته و خسته ام از بدو تولد مشکل خواب داشت خیلی کم خوابهکلافهخدااا چه کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا
3 دی 92 21:41
سلام عبیر جونم تولدت مبارک خیلی باهات تماس گرفتم تولدت و تبریک بگم ولی انگار گوشیتو بی خیال شدی به هر حال الن اومدم پای نت گفتم تو وبلاگ فاطمه تولدتو تبریک بگم عزیم ایشالا سالیان سال کنار همسری و دخملی زندگی پر از شادی و سلامتی داشته باشین میبوسمت و کلی دلم واست تنگ شده
زينب
9 دی 92 13:12
سلام دختر يلدا! كسي تولد شمارو فراموش نكرده منتهي شما افتخار نميدين گوشيتون رو جواب بدين. من دوبار زنگ زدم اما جواب ندادي لابد جواب بقيه رو هم ندادي خانومي بگذريم تولدت خيلي مبارك باشه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نخود مامان می باشد