فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

نخود مامان

شعر خواندن فاطمه

1392/9/26 16:41
نویسنده : عبیر
151 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم درست یه روز قبل تولدت شروع کردی به خوندن شعری که تو کلاس مادر و کودک خاله بهار براتون میخوند خیلی خوشحال شدم چون من با تو تمرین نکرده بودم خوندی علی بابا هی هی هو توی باغش طوطی داره هی هی هو بقیه شعرا که تو کلاس خاله براتون میخوندو داری میخونی میگی کلاغ پر گنجیشک پر طوطی پر فاطمه نه نه فاطمه که پر نداره خودش خبر نداره یا شعر باز میشیم بسته میشیم دست دست دست پا پا پا پنجه پاشنه حالا جاها عوض با صدای زنبور خلاصه شکه ام کردی گویا این کلاس خیلی تاثیر گزار بود تو باز شدن زبونت یکی ازکارای بامزه دیگه ات اینه تا سوار ماشین میشی زودی میگی بابا تند تند نرو بس من به بابات گفتمنیشخندو خدا نکنه که بابات یادش بره برات پاستیل بخره نمیزاری بیاد خونهنیشخندشب یلدا نزدیکه که تولد منم هست اما به دلیل نزدیک بودن به اربعین حسینی به هیچ وجه هیچ جشنی نمیگیریم و به همسر اعلام کردم کیک و سایر تنقلات  شب یلدا رو نگیره . لطفن به خاطر یه یلدا اماممون رو فراموش نکنیم

السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 13:37
آفرین به تو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نخود مامان می باشد