فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نخود مامان

فاطمه به خانه کودک اردیبهشت میرود

1392/7/10 18:14
نویسنده : عبیر
108 بازدید
اشتراک گذاری

خانه کودک اردیبهشت رو حتمن مامانای وبلاگی میشناسن چون تو گوشه نی نی بلاگ تبلیغشه من فاطمه رو بردم شعبه اشرفی اصفهانی که کلاساش توی مهد کودک شهرزاد برگزار میشه کلاس ١ ساعته در هفته  هم ٢ روز کلاس دارن شنبه و ٤ شنبه اسم کلاسش هست کارگاه خلاقیت مادر و کودک راستش من زیاد خوشم نیومد حالا نمیشه زود هم قضاوت کرد جون اولین جلسه اس کلن شعر میزارن ورزش میکنن با هم خوراکی میخورن حالا گفتن جلسه بعد نقاشی و کاردستی هم دارن از داخل کلاس نمیشد عکس انداخت مامانا حجاب نداشتن واین عکسایی که گذاشتم مربوط به خارج کلاسه از بس نخود شیطونی کرد عکسا خیلی بد شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان اهورا
11 مهر 92 14:21
من واسه همه ی پست ها نظر گذاشتم...چرا تایید نکردی مامانی؟؟؟!!!!


اخه بلد نبودم ممنون که یادم دادی
عاطفه
12 مهر 92 22:06
آفرین ! فعلا چون جلسه اول بوده چیزی نمیشه گفت ! چه عکس های خوشگلی هم انداختی . از دفعات بعد هم برامون بنویس.
مامان اهورا
13 مهر 92 14:51
سلام عزیز دلم...ببخشید سرم شلوغ بود نتونستم بیام وب...

گلم از قسمت مدیریت وبلاگ که وارد شدی،سمت راست ارتباطات و پیدا می کنی ...تو قسمت ارتباطات آخرین نظرات خوانندگان هست.اون و باز می کنی ...

مثلا" من یه نظر دادم...زیر نظر من دو تا گزینه هست:پاسخ-حذف

رو پاسخ کلیک کن...نظر من میادش...یه اینتر بزن برو خط پایین و جواب من و بنویس.بعدم تایید کن...به همین راحتی...







ممنون مهربونم
مامان اهورا
14 مهر 92 1:31
یه دنیا بوس واسه فاطمه خانم ملوس و مامان خانم گلش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نخود مامان می باشد