فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نخود مامان

تولد خاله اسیل

1392/7/9 1:12
نویسنده : عبیر
83 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد خاله اسیل بود تولدشو تبریک میگم بازه مراسم کیک خورون خونه مامانی مایده بود عکس نگرفتم چون دل و دماغ نداشتم عصری با مامانم و فاطمه رفتیم که هدیه بخریم اماااااااااگریهبازم تصادف نمیدونم مردم چرا اینطور میرنگریهمن داشتم راه خودمو میرفتم یک دفعه بهم چسبید ولی چون به پشتش زدم من شدم مقصر اون لحظه فقط به فاطمه فکر کردم ٢٠ دقیقه صبر کردیم افسر بیاد اخرش من مقصرگریههم ماشین من داغون شد هم باید خسارت اونو بدم این شد ٢ بار تصادفناراحتکلی ناراحتم خواب به چشمم نمیاد ولی با این حال باز خدا رو شکر ما چیزیمون نشد شاید برا همیشه با رانندگی خداحافظد کنم همش به این فکر میکنم اگه واسه مامانم یا نفسم فاطمه اتفاقی میفتاد من چیکار میکردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان اهورا
9 مهر 92 14:31
ای بابا!!!!!!!!!!! حالا خدا رو شکر خودتون سالمین... از دست بعضی از این راننده های بی احتیاط!!!!!!
زینب
10 مهر 92 9:39
چه حرفا عبیر. راننده ای که تصادف نکنه راننده نمیشه.
تازه بعد تصادفه که آدم دیگه راننده قهاری میشه. تا


ممنون از دلداریت
عاطفه
12 مهر 92 22:06
عزیزم عقب نشینی نکن. یه کم دیگه بگذره درست میشه. تو میتونی


بدجور ترسیدم اخه سعی خودمو میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نخود مامان می باشد